Lihtne vormiroog sojajuustuga

Vormirooga soovitav lisada kõike tervislikke juurvilju. Küpsetusvorm võiks olla kõrgem. Retseptis olevad kogused on mõeldud ühele inimesele.

Lihtne vormiroog sojajuustugaVaja läheb:

  • 200 grammi kartulit
  • 200 grammi porgandit
  • 100 grammi kaalikat
  • 200 grammi sojajuustu
  • 150 grammi herneid (võib ka lisada mehhiko salatina, mis poodides müügil – mais , uba, hernes)
  • 130 grammi paprikat
  • maitseaineid ja maitserohelist vastavalt omal soovil

Porgandit soovitaksin eelnevalt keeta. Vormi põhja pange porgand, tükeldamisviis valige ise. Siis lisage kaalikas, samuti kaalikas keetke eelnevalt pehmemaks.

Seejärel lisage herned või mehhiko salat ja lisage esimene kiht sojajuustu. Järgmisena lisage paprika ja seejärel kõige peale kartulid.

Kui on soovi siis juurviljade peale võib valada puljongit, mis annab natuke kastet. Maitsestaga pipra,  soola,  maitserohelisega ja küpsetage 100-150 kraaadi juures kuni köögiviljad on pehmed.  Head maitsmist!

Retsepti autor Maria Lindov

Jõulutoitude retseptid
 Joulud 2015
Määrded ja kreemid
 Suveeri 2013
Pudrud ja omletid
 Suveeri 2013
GMO vaba soja
Uudised
Sojaliit pakub partnerlust Eesti oma sojasordi kaasomandi näol. Põhjalikum teave tel. 53584108 või e-post: info@sojaliit.ee
jaanuar 2018
E T K N R L P
« dets.    
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031