Lihtne vormiroog sojajuustuga

Vormirooga soovitav lisada kõike tervislikke juurvilju. Küpsetusvorm võiks olla kõrgem. Retseptis olevad kogused on mõeldud ühele inimesele.

Lihtne vormiroog sojajuustugaVaja läheb:

  • 200 grammi kartulit
  • 200 grammi porgandit
  • 100 grammi kaalikat
  • 200 grammi sojajuustu
  • 150 grammi herneid (võib ka lisada mehhiko salatina, mis poodides müügil – mais , uba, hernes)
  • 130 grammi paprikat
  • maitseaineid ja maitserohelist vastavalt omal soovil

Porgandit soovitaksin eelnevalt keeta. Vormi põhja pange porgand, tükeldamisviis valige ise. Siis lisage kaalikas, samuti kaalikas keetke eelnevalt pehmemaks.

Seejärel lisage herned või mehhiko salat ja lisage esimene kiht sojajuustu. Järgmisena lisage paprika ja seejärel kõige peale kartulid.

Kui on soovi siis juurviljade peale võib valada puljongit, mis annab natuke kastet. Maitsestaga pipra,  soola,  maitserohelisega ja küpsetage 100-150 kraaadi juures kuni köögiviljad on pehmed.  Head maitsmist!

Retsepti autor Maria Lindov

Jõulutoitude retseptid
 Joulud 2015
Määrded ja kreemid
 Suveeri 2013
Pudrud ja omletid
 Suveeri 2013
GMO vaba soja
Uudised
Sojaliit pakub partnerlust Eesti oma sojasordi kaasomandi näol. Põhjalikum teave tel. 53584108 või e-post: info@sojaliit.ee
oktoober 2019
E T K N R L P
« juuni    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031