Röstitud müsli sojapiimaga

Müsli on üks igati täisväärtuslik toit, mida saab ka kodus lihtsalt ja soodsalt valmistada. Sojapiim teeb kiudainerikka müsli aga veelgi kasulikumaks, rikastades seda vajalike valkude ja aminohapetega.

Müsli sojapiimagaVaja läheb:

  • 200g kaerahelbeid
  • 150g rosinaid
  • 100g riivleiba
  • 1 suur õun
  • umbes 3spl pruuni suhkrut
  • serveerimiseks sojapiima

Määri ahjupann kergelt õliga. Vala sinna peale kaerahelbed, läbipestud rosinad, riivleib, tükeldatud õun ning suhkur. Sega kõik hoolikalt läbi ja aseta müsli 200C juurde umbes 15-20 minutiks ahju küpsema. Kui soovid müslit ka kauem säilitada, siis ära segusse õuna lisa või kasuta juba eelnevalt kuivatatud õunu. Müslile võid lisada ka kõike muud meelepärast. Valmis müslit serveeri külma sojapiimaga. Sobib imehästi hommikusöögiks või tervislikuks vahepalaks.

Jõulutoitude retseptid
 Joulud 2015
Määrded ja kreemid
 Suveeri 2013
Pudrud ja omletid
 Suveeri 2013
GMO vaba soja
Uudised
Sojaliit pakub partnerlust Eesti oma sojasordi kaasomandi näol. Põhjalikum teave tel. 53584108 või e-post: info@sojaliit.ee
aprill 2018
E T K N R L P
« dets.    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30