Vähese kalorsusega puding ja trühvlid

Puding chia seemnetegaPuding

Vaja läheb:

  • Mõõda 3 dl taimset piima ( soja, kookos vm)
  • Lisa 1sl=15g chia seemneid
  • 2sl purustatud chia seemneid
  • Sega, jäta segu paisuma vähemalt paariks tunniks või koguni terveks ööks.

Lisa hiljem juurde :

  • ühest piimakeedust saadud värske okara (ca 150g), 2sl toorsuhkrut, näiteks indiaanisuhkur, agaavi siirup või mesi
  • 3tlkuhjaga kakaopulbrit
  • 2-3sl goji marju
  • tl otsaga meresoola
  • pisut värsket sidruni või laimi mahla või tamarindipastat või midagi muud hapukat oma maitset usaldades.

Purusta kõik blenderi või sausmikseriga ilusaks ühtlaseks massiks. Maitsesta täiendavalt, võib kohe serveerida, kuid võib ka mõned päevad säilitada külmkapis.

Väikese kaloriga trühvlidTrühvlid

Samale segule juurde segades 4-5 sl kuhjaga maitsestatult kuivatatud okarat. Hea, kui okara on kaneelimaitseline siis saad hea segu trühvliteks.

Neist võib:

  • – vormida väikesed pallid ja veeretada röstitud mandlipurus, siis paigutada külmkappi tahenema.
  • – vormida väikesed pallid ja asetada toidukuivatisse ehk dehüdraatorisse paljale restile. Soovitan kasutada temperatuuri 45 kraadi. Kuivata seni, kui oled saanud sobiva kuivuse. Trühvlid võivad jääda ka seest veidi  pehmemad.

Need on ideaalsed vähese kalorsusega trühvlid, sest pole lisatud rasva. Kes soovib, võib lisada teisel segamisel sulatatud kookosrasva või õli kuni 100g. Magusust tuleks igal inimesel ise reguleerida. Rasvata segule võib kuivatades anda ka küpsise kuju.

Merike Tärk

Jõulutoitude retseptid
 Joulud 2015
Määrded ja kreemid
 Suveeri 2013
Pudrud ja omletid
 Suveeri 2013
GMO vaba soja
Uudised
Sojaliit pakub partnerlust Eesti oma sojasordi kaasomandi näol. Põhjalikum teave tel. 53584108 või e-post: info@sojaliit.ee
juuli 2018
E T K N R L P
« juuni    
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031